Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Geachte confraters,

 

Aangezien (deel van) de eigenlijke Digital Clinic Days geannuleerd werden ten gevolge van de wereldwijde corona-crisis, ging uw Gentse balie op zoek naar (digitale) alternatieven.

Wij bieden u daarom 3 Webinars aan, opnieuw gedoceerd door BestBuro, ditmaal gaande over Excel, OneNote en Microsoft Teams.

De docenten van BestBuro zijn gecertifieerde Microsoft Office docenten en hebben een Microsoft Office accreditatie.

Om de kwaliteit te garanderen en het mogelijk te maken dat de deelnemers en de docent correct kunnen samenwerken is een maximum van 22 deelnemers per webinar het grote maximum.

Na inschrijving zal BestBuro ervoor zorgen dat iedereen een uitnodiging krijgt met een link naar het juiste webinar. Ook zullen de deelnemers het cursusmateriaal samen met de uitnodiging ontvangen. Na afloop van het webinar zal er een evaluatie naar de deelnemers uitgestuurd worden. Deze evaluaties worden achteraf bezorgd aan de verantwoordelijke persoon van De Orde van Advocaten Balie Gent.

 

Webinars met twee lesgevers

Terwijl één docent de webinar verzorgt, staat een andere paraat om de individuele vragen van de deelnemers te beantwoorden !

 

Vragen stellen na het Webinar

Gedurende 1 jaar kunnen alle medewerkers, die nog vragen hebben i.v.m. het gevolgde webinar deze gratis stellen aan BestBuro. Indien veel dezelfde vragen terugkomen wordt het antwoord aan iedereen gecommuniceerd.

 

Inschrijven? Via de de website van de Vlaamse Conferentie!

Aantal inschrijvingen strikt gelimiteerd (hernemingen mogelijk in functie van de vraag) tot 22 personen.

2 opleidingspunten worden aangevraagd bij OVB

Kostprijs: 50 EUR p.p. per Webinar

 

***

Woensdag 03.06.2020 (14:00 – 16:00 uur): OneNote op zijn best!

Vind elke notitie in twee seconden

  • Is de kast in uw kantoor een chaotische verzameling van vergaderverslagen en klantennotities?
  • Liggen er overal documenten en briefjes met losse aantekeningen op uw bureau?
  • En verliest u soms veel tijd omdat u uw aantekeningen niet meteen terugvindt?

Dan is het tijd om digitaal te gaan en OneNote in uw professionele leven te integreren!

Uw professionele leven vergemakkelijken met OneNote

In het webinar OneNote van BestBuro leert u hoe u snel en efficiënt digitale notities maakt en alles mooi op één plek verzamelt. U ontdekt hoe u met OneNote optimaal digitaal samenwerkt met uw collega’s, en moeiteloos afbeeldingen, tabellen of bestanden toevoegt aan uw notities. Bovendien achterhaalt u hoe u OneNote synchroniseert en koppelt aan andere Microsoft-programma’s zoals Outlook.

Webinar OneNote: praktisch

Voor wie?

Voor iedereen die met OneNote werkt en gemakkelijker zijn digitale notities wilt beheren, en gemakkelijker volgens de BestBuro-methode wilt samenwerken met collega’s.

Wat?

Na dit dynamische webinar OneNote van twee uur kunt u onder meer:

  • digitale notities maken, aanpassen en beheren
  • digitale notities overzichtelijk ordenen
  • digitale notities zoeken en afdrukken
  • werken met de verschillende blokken, secties en pagina’s in OneNote
  • OneNote online én op andere apparaten gebruiken
  • OneNote-instellingen aanpassen, opslaan en beheren
  • OneNote-sneltoetsen gebruiken
  • eenvoudig aantekeningen met uw collega’s delen
  • OneNote en Outlook elkaar laten versterken
  • professionele sjablonen in OneNote ontwerpen
  • moeiteloos uw notities in een e-mail integreren
  • met verschillende auteurs probleemloos samenwerken in één notitieblok
  • vlot OneNote met andere input en programma’s synchroniseren

Kortom: ons webinar OneNote vereenvoudigt uw professionele leven!

Tarief?

€ kostprijs voor de deelnemende advocaat : 50,00 EUR p.p.